Випуск № 2(90), 2025

 

Титульна сторінка

Зміст

ЕКОНОМІКА

Акімова О.В., Петченко М.О.
Інструментальне забезпечення оптимізації фінансового потенціалу підприємства з урахуванням інтересів стейкхолдерів

Bobro Natalia
Knowledge management as a basis for the formation of the content of competence training of digital economy entities in the context of digitalization of educational institutions

Бойцов О.О.
Вплив нерезультативних інвестиційних практик на відновлення економіки України

Жадько К.С., Литвиненко О.Л.
Економічна безпека України: аналіз та підходи до відновлення

Жуковський Д.М.
Інноваційні рішення у проектуванні систем автоматизації продажів для інтернет-ресурсів з різною структурою конверсійної воронки

Іванцов С.В.
Інфраструктурні передумови розвитку цифрової економіки у ЄС

Kraus Nataliia, Kraus Kateryna, Ishchenko Inna
Innovativeness and inclusiveness of the agricultural industry of Ukraine under the establishment of a sharing economy

Лебедєв Є.С.
Аналіз податкових надходжень до загальнодержавного та місцевого бюджетів в умовах цифрової трансформації економіки

Павленко О.М.
Реалізація державних програм розвитку аграрної галузі в умовах цифровізації в період воєнного і повоєнного стану

Svynarenko Dmytro
International cooperation in competition for human capital

ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК

Бодаковський В.Ю., Рудик О.Р.
Проблема стабільності фінансової системи країни в умовах кон’юнктурних коливань на міжнародних ринках

Заруцька О.П., Новікова Л.Ф., Міняйло В.Ф.
Роль банківських систем екологічного та соціального менеджменту в розвитку інноваційних проектів та програм

Івашина О.Ф., Івашина С.Ю.
Розвиток страхового менеджменту в процесі інституціоналізації страхової діяльності в Україні

Писарчук О.В.
Роль регіональної підтримки в механізмі фінансування ЗВО в умовах воєнного стану

Стулей В.А., Подеряко А.Г.
Синергетичний підхід в управлінні ризиками в фінансових установах в умовах високої невизначеності: застосування інтегруючої майстер-моделі

МЕНЕДЖМЕНТ

Могилевська О.Ю., Павловський С.А., Петренко І.М.
Актуальні аспекти стратегії інвестиційно-інноваційного розвитку агропідприємств України у контексті міжнародної конкуренції

Мусієнко Р.В.
Використання бренду роботодавця для трансляції учасникам ринку праці управлінських підходів до мотивації персоналу підприємства

Плесюк О.С.
Вплив цифровізації на стратегічні цілі управління розвитком підприємства

Сергієнко Т.І., Крайнік О.М., Венгер О.М.
Самоменеджмент і тайм-менеджмент як інструменти особистісного та професійного розвитку

Христенко О.В.
Стан інноваційної діяльності, як індикатор зовнішнього середовища реалізації стратегій управління інноваційними процесами на підприємствах України

Шевченко А.М., Чакалов Р.К.
Формування механізму управління фінансово-економічною безпекою підприємства під час його стратегічного розвитку в умовах цифрових трансформацій

МАРКЕТИНГ

Прядко О.М., Черкасова В.С., Сухіна О.П.
Маркетинг у ресторанному бізнесі: адаптація до змін споживчої поведінки

Радзіховська Ю.М.
Розвиток інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу в умовах діджиталізації бізнес середовища

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ

Жадько К.С., Солошенко М.О.
Фінансовий моніторинг в Україні: операційні виклики для бізнесу та шлях оптимізації системи

Максименко Д.В., Токар І.В.
Автоматизація виробничих процесів в аграрних підприємствах: ключові технології

Ярошенко І.В.
Трансформація податкової політики в умовах війни та повоєнного відновлення економіки України