Випуск № 3(91), 2025

 

Титульна сторінка

Зміст

ЕКОНОМІКА

Гачков С.М., Злочевський О.М.
Адаптація збутової політики переробних підприємств у період кризи та євроінтеграції

Гiрман А.П.
Економічна дипломатія в системі міжнародних відносин

Горященко Ю.Г., Гармаш О.В.
Підприємницький фронт під час війни: напрями посилення та соціальна результативність

Дулік Т.О., Александрюк Т.Ю., Новікова Л.Ф.
Інноваційні технології в системі управління податковими ризиками: можливості та перспективи

Єрмолінський С.О., Квітка А.С.
Формування та реалізація економічної політики України для фінансового забезпечення інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості в умовах євроінтеграції

Заруцька О.П., Балякін Д.В., Коваленко А.С.
Оцінювання профілю ризику банку як ключовий елемент ризик-орієнтованого управління

Івашина О.Ф., Івашина С.Ю., Ковтун Н.С.
Історія інституціоналізації корпоративного підприємництва та управління

Цвірова В.В.
Бразилія у світовій економіці озброєнь: історична ретроспектива зростання (70-ті – 80-ті роки XX століття)

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ

Боярова О.А.
Облік товарів критичного імпорту в умовах воєнного стану: проблеми та напрями вдосконалення

ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК

Косова Т.Д., Керпатенко Ю.В., Шнипко О.В.
Організація фінансування та банківського кредитування військово-промислового комплексу в умовах воєнного стану

Кретов Д.Ю., Кретова О.І.
Перехід від традиційного банку до цифрового банкінгу як зміна парадигми світової банківської діяльності

Кульчицька Н.Є.
Теоретико-методологічні підходи до дослідження фінансового забезпечення розвитку муніципальної освіти в умовах фіскальної децентралізації

МЕНЕДЖМЕНТ

Варава Л.М., Варава А.А., Єлізаров І.Г.
Застосування інструментарію стратегічного аналізу для досягнення цільових показників діяльності структурних підрозділів закладу вищої освіти

Журавльов О.О.
Ветерани як незадіяний людський ресурс на ринку праці в умовах війни та в післявійськовий час

Руденко О.А., Марасін Д.С.
Інтеграція стратегічного менеджменту, лідерства та ділових комунікацій в антикризовому управлінні сучасною організацією

МАРКЕТИНГ

Устік Т.В., Мельник О.І.
Емоційний маркетинг як драйвер формування лояльності клієнтів малого бізнесу в умовах військового стану

СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Омельчук А.Б., Лопушняк Г.С.
Проблеми ефективності, адресності та доступності системи соціального захисту дітей в Україні

Нестеров Є.В.
Теоретичні аспекти фінансової стабільності системи публічних фінансів України